Website momenteel te druk.

Op dit moment is de WML website niet goed bereikbaar.
Probeer het over een aantal minuten a.u.b. nogmaals.
Kijk op twitter voor de actuele informatie.
Er zijn 2 storingen. Op 70 plekken zijn er werkzaamheden.
mijnWML is uw persoonlijke online omgeving. Hier bekijkt en beheert u uw gegevens, waterverbruik, termijnbedrag, facturen of geeft u een verhuizing door.

Covid-19: niet-urgente storingsmeldingen tijdelijk niet opgepakt

In verband met de aangescherpte maatregelen van de overheid om het coronavirus onder controle te houden, heeft WML het periodiek vervangen van watermeters tot nader order uitgesteld. Datzelfde geldt voor het oppakken van niet-urgente storingsmeldingen.

WML wil contact met onze klanten aan huis zoveel als mogelijk voorkomen. Ook willen wij de reisbewegingen van onze medewerkers zoveel als mogelijk beperken. Het oplossen van urgente storingen gaat uiteraard gewoon door.

Afspraak voor watermeterwissel
Al gemaakte afspraken voor het wisselen van de watermeter ná 15 oktober 2020 zijn geannuleerd. Heeft u een verzoek van WML ontvangen om een afspraak te maken, dan kunt u deze negeren. U ontvangt op een later tijdstip een nieuw verzoek waarin wij vragen een nieuwe afspraak te maken.

Niet-urgente storingen
Er worden tot nader order geen afspraken gemaakt om niet-urgente storingen op te lossen. WML neemt contact met u op zodra de coronamaatregelen het weer toelaten om onze monteurs op locatie te mogen ontvangen.

Reageren

Regel uw zaken zelf via mijnWML

U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiële waterzaken regelen.