Website momenteel te druk.

Op dit moment is de WML website niet goed bereikbaar.
Probeer het over een aantal minuten a.u.b. nogmaals.
Kijk op twitter voor de actuele informatie.
Er is 1 storing. Op 43 plekken zijn er werkzaamheden.
mijnWML is uw persoonlijke online omgeving. Hier bekijkt en beheert u uw gegevens, waterverbruik, termijnbedrag, facturen of geeft u een verhuizing door.

Jaarverslag 2016

De aandeelhouders van WML – de 33 Limburgse gemeenten en de Provincie Limburg – hebben op woensdag 21 juni de jaarrekening 2016 vastgesteld. Het jaarverslag, inclusief de jaarrekening, staat online.

In dit jaarverslag bieden we helderheid in de wereld achter de kraan én achter de waterrekening. Van drinkwaterbedrijven mag worden verwacht dat zij laten zien welk werk wordt verzet met de betaling van de klant. Daarom geven we in twee aparte hoofdstukken meer uitleg over de waterrekening van de klant en ons huishoudboekje.

De regels waaraan drinkwaterbedrijven moeten voldoen bij het vaststellen van hun tarieven zijn talrijk en behoorlijk complex. Maar als maatschappelijk bedrijf doen we ons best om dat zoveel mogelijk inzichtelijk en begrijpelijk te maken. Ook in dit jaarverslag.

Uiteraard zoomen we ook weer specifiek in op ons werk in 2016. Het doel van dit alles: de uitleg over ons werk én de waterrekening van onze klanten net zo helder maken als het drinkwater.

Ga naar het jaarverslag 2016.

Reacties (1)

F. van Hensberg | 25-11-2023
Directie WML, Waarom is het vastrecht bij uw “ collega” waterbedrijf Vitens 54,55 euro(incl,btw) per jaar en per 1000 ltr, 0,85 euro en is het vastrecht bij uw bedrijf 91,44 ( ex.btw) en het water per liter duurder? Dit zijn significante verschillen die mij ten zeerste verbazen !! Met vriendelijke groet, F. van Hensberg

Reageren

Regel uw zaken zelf via mijnWML

U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiële waterzaken regelen.