Website momenteel te druk.

Op dit moment is de WML website niet goed bereikbaar.
Probeer het over een aantal minuten a.u.b. nogmaals.
Kijk op twitter voor de actuele informatie.
Er zijn 2 storingen. Op 79 plekken zijn er werkzaamheden.
mijnWML is uw persoonlijke online omgeving. Hier bekijkt en beheert u uw gegevens, waterverbruik, termijnbedrag, facturen of geeft u een verhuizing door.

Stagiair(e) Klantenservice HBO

Beschrijving

Meer dan 420 WML-ers werken elke dag aan het winnen, zuiveren en leveren van Limburgs drinkwater. Dit om elke dag opnieuw kwalitatief en betrouwbaar drinkwater aan onze klanten te leveren. WML is namelijk de drinkwaterleverancier voor alle 500.000 huishoudens in Limburg. Daarnaast levert WML drinkwater van onberispelijke kwaliteit aan zo’n 14.000 bedrijven.

Het proces om drinkwater te produceren en te distribueren is complex. Bij dit proces streeft en eist WML naar perfecte kwaliteit van ons Limburgse drinkwater. Denk jij deze kwaliteit ook aan te kunnen en iets bij te kunnen dragen aan ons betrouwbare Limburgse product?

Beschrijving afdeling

De afdeling klantenservice draagt zorg voor het primaire contact en de communicatie met de klanten via alle kanalen (telefonisch, schriftelijke en digitaal), de administratieve verwerking van alle vragen en mutaties en het incasseren van de openstaande rekeningen middels het debiteuren- en incassoproces.

Kernactiviteiten

Er zijn verschillende opdrachten mogelijk, afhankelijk van welke opleiding de stagiair(e) volgt:

  • Onderzoek drempelwaardes: Hoe kan bigdata gebruikt worden voor klantcommunicatie /verbetering?
  • Certificeringen voor callcenters / klantenservice: Welke certificeringen bestaan er en welke zouden voor WML interessant kunnen zijn?
  • Er is een wirwar aan sites door gegevens doorgeven en gouden bergen beloven. Denk aan klachtensites, verhuissites, informatiesites, storingsites. Wat is de zin en onzin van deze sites voor de klant en WML?
  • Onderzoek naar businesscase voor slimme meters. Totale integrale kosten meteropname versus slimme meters bij klanten.
  • Meterwissel: onderzoek naar het wisselen van watermeters in eigen beheer of uitbesteden?

Specifiek voor debiteuren:

  • Leveringsvoorwaarden: Drinkwaterbedrijven mogen geen klanten weigeren maar wel voorwaarden stellen. Welke voorwaarden mogen wij stellen. Bijv. huurcontract eisen, bewijs van inschrijving eisen?
  • Onderzoek naar de rentabiliteit van de deurwaarder: In hoeverre is de deurwaarder rendabel voor WML? Wat is het gemiddeld (landelijk) rendement van een deurwaarder? Doet WML het slechter/ beter? Welke aanbevelingen zijn er nog?

Opleiding & werkervaring

  • 3e of 4e jaars student HBO - diverse richtingen.

Overige informatie

  • De startdatum is in nader overleg te bepalen.

Inhoudelijke informatie

Voor inhoudelijke informatie kun je je wenden tot de heer M. Webers, Afdelingshoofd Klantenservice. Emailadres: m.webers@wml of middels telefoonnummer: 043-8808318.

Arbeidsvoorwaardelijke informatie

Voor arbeidsvoorwaardelijke informatie kun je je wenden tot mevrouw E. Jonkhout-Grit, Adviseur HRM. E-mailadres: e.jonkhout@wml.nl of middels telefoonnummer: 043-8808606.

Wil je reageren op deze vacature? Vul dan onderstaand formulier in.

Reageren

Geslacht


Motivatiebrief toevoegen
Het bestand is helaas te groot. De maximale upload grote is 6MB.
CV toevoegen
Het bestand is helaas te groot. De maximale upload grote is 6MB.