Website momenteel te druk.

Op dit moment is de WML website niet goed bereikbaar.
Probeer het over een aantal minuten a.u.b. nogmaals.
Kijk op twitter voor de actuele informatie.
Er zijn 4 storingen. Op 54 plekken zijn er werkzaamheden.
mijnWML is uw persoonlijke online omgeving. Hier bekijkt en beheert u uw gegevens, waterverbruik, termijnbedrag, facturen of geeft u een verhuizing door.

Let op! Nepfacturen in omloop.

WML krijgt vanuit Sittard, Heerlen en Schinnen meldingen dat daar facturen in de brievenbussen worden gestopt die lijken op WML facturen, maar die het niet zijn.

Op de nepfacturen staat een ABN AMRO bankrekeningnummer vermeld. Het rekeningnummer van WML is echter een ING bankrekeningnummer, te weten NL 12 INGB 0002 307 046.

Bij twijfel kunt u contact opnemen met onze klantenservice, te bereiken op telefoonnummer 043 – 309 09 09.

WML heeft aangifte gedaan van de vervalsing. We adviseren klanten, die de nepfacturen onverhoopt hebben voldaan, om eveneens aangifte te doen bij de politie.

We vinden het erg vervelend dat onze klanten door deze nepfacturen, waarin onze naam wordt misbruikt, op het verkeerde been worden gezet.   

Reacties (7)

Margot Kroon-Weigel | 22-01-2019
Geachte mevrouw / heer, Ik heb vorige week een telefoontje gekregen met een de mededeling - dat via een bandje werd afgespeeld - dat de WML-meterstanden doorgegeven moeten worden. Ik heb dit telefoontje na enkele seconden beëindigd. Ik krijg nl. altijd eerst een mail rondom april met deze vraag en heb ook geen schrijven ontvangen dat de standen nu al doorgegeven moeten worden. Kwam het telefoontje met het ingesproken tekstbericht van WML? Zo ja, kunt u mij per mail het opnamenummer doorgeven. Vriendelijke groet, Margot Kroon-Weigel
Burger | 25-02-2019
Opnamennummer
W van der Pal | 13-07-2019
Ik had vandaag 13 juli precies hetzelfde bandje. Werd er door verrast en heb het bandje afgeluisterd tot aan toets 1 etc. Tegelijkertijd begon ik het vreemd te vinden. Waarom meteen een bandje en zowiezo krijg ik altijd een meterstandenverzoek op het eind van het jaar. Toen heb ik dus opgehangen en in mijn mailbox gekeken of ik mischien een mail van jullie gemist had, wat niet het geval was. Is dit telefoontje vals?
Miranda | 18-09-2020
Hier kreeg ik ook telefoon met een nepbandje voor de meterstanden ook meteen opgelegd
Christian | 14-05-2022
Ik kreeg zojuist een op de vaste lijn een automatisch gesproken bericht van WML tekst: 'Bent u in gelegenheid dit gesprek aan te nemen toets 1'. Ik heb de verbinding verbroken.
Wibault | 08-05-2023
Dear, I am writing to inform you that the new tenants will need to take over the charges for the house at Hoogfrankrijk 52 starting from June. As I will be moving out by the end of May, I kindly request that you make the necessary changes in time for the new tenants to take over. Let me know what you need from me to do the change. Kind regards
Jmj van den Hombergh | 13-04-2024
Hebnrt een telefoontje gehad om mijn waterstand door te geven of dat ik een SMS wilde ontvangen. Ik vertrouw het niet helemaal omdat ik geen brief of mail heb ontvangen van WML. Graag had ik een bericht van jullie. Met vriendelijke groet, Jmj van den Hombergh

Reageren

Regel uw zaken zelf via mijnWML

U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiële waterzaken regelen.