U kunt dit doen door een contactformulier in te vullen of een e-mail te sturen naar info@wml.nl.
U kunt overigens al veel zaken zelf digitaal regelen via mijnWML of direct regelen (op de homepage van onze website) zoals een verhuizing doorgeven, wijzigen van persoonlijke gegevens, factuur inzien of betalen, meterstand doorgeven en dergelijke.
De continuïteit van de drinkwatervoorziening is een randvoorwaarde voor het goed functioneren van de samenleving. Daarom hebben drinkwaterbedrijven continuïteitsplannen opgesteld. Daarin staan onder andere maatregelen om grootschalig personeelsuitval, bijvoorbeeld als gevolg van een pandemie, te voorkómen. Een van de maatregelen is dat niet strikt noodzakelijke werkzaamheden zo veel mogelijk beperkt worden. Het betekent ook dat we niet urgente werkzaamheden bij klanten thuis, uitstellen. Zodat we kunnen blijven doen wat het belangrijkste is: betrouwbaar drinkwater leveren.
Wij danken u voor uw begrip.
U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiële waterzaken regelen.