Uw drinkwater wordt afgesloten. Uitstel is nu niet meer mogelijk. Lees onderstaande informatie goed door. Neem contact op met WML als dat nodig is.
Medische verklaring
Wat als u geen kraanwater meer heeft? En er ontstaan bij u of een van uw huisgenoten ernstige gezondheidsrisico’s? Laat door een onafhankelijke arts een medische verklaring invullen en ondertekenen. Dit mag niet uw eigen huisarts zijn. Wij sluiten niet af na ontvangst van de volledige medische verklaring. Stuur het formulier binnen zeven dagen na ontvangst van de afsluitbrief terug. Uiteraard blijft u verantwoordelijk voor uw betalingen. Het formulier medische verklaring vindt u hier.
Hulp bij betalen
Wij wijzen u op de mogelijkheid voor schuldhulpverlening. Dit is een traject waarin u geholpen wordt met uw financiën en schulden. Wij bieden aan de hoogte van de schuld door te geven aan een schuldbemiddelaar. Deze begeleidt u bij uw financiële zaken. Ook uw adresgegevens en klantnummer geven wij dan door. Bent u al een overeenkomst tot schuldhulpverlening aangegaan, dan zien wij een kopie hiervan tegemoet. Het toestemmingsformulier schuldhulpverlening vindt u hier.
Bewaarmiddelen
Om u bij waterafsluiting tijdelijk te voorzien van water kunt u waterflessen aanvragen. Dit gaat om een kleine hoeveelheid water. Zo kunnen u en uw huisgenoten de eerste dagen doorkomen. De voorraad is bedoeld voor vier dagen drinkwater. Wilt u hier gebruik van maken? Stuur dan binnen zeven dagen na ontvangst van de afsluitbrief het formulier bewaarmiddelen terug. Het formulier bewaarmiddelen vindt u hier.
Niet gevonden wat u zocht of liever persoonlijk contact?
U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiële waterzaken regelen.