Website momenteel te druk.

Op dit moment is de WML website niet goed bereikbaar.
Probeer het over een aantal minuten a.u.b. nogmaals.
Kijk op twitter voor de actuele informatie.
Er zijn 2 storingen. Op 61 plekken zijn er werkzaamheden.
mijnWML is uw persoonlijke online omgeving. Hier bekijkt en beheert u uw gegevens, waterverbruik, termijnbedrag, facturen of geeft u een verhuizing door.

mijnWML account

Heeft u de optie mijnWML account al gezien op onze website? Via mijnWML ziet u gegevens in en regelt u zaken zonder tussenkomst van een medewerker van WML. 

MijnWML heeft diverse voordelen. Persoonlijke en financiële gegevens inzien, uw inloggegevens wijzigen en uw verbruik monitoren.  

Gegevens inzien en bewerken 
In uw mijnWML account heeft u twee mogelijkheden: gegevens inzien en waar nodig uw gegevens aanpassen. U logt in om onderstaande opties te zien. 

Persoonlijke gegevens 
Uw persoonlijke gegevens voor uw watercontract zijn door u in te zien. Denk daarbij aan uw naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres. Onder persoonlijke gegevens is alles aan te passen, behalve uw klantnummer en naam. Het klantnummer krijgt u van WML, deze is gekoppeld aan uw gegevens. U ziet deze onder andere terug op de facturen. Het wijzigen van een naam op een lopend watercontract is in verband met de privacywetgeving niet mogelijk. 

Mijn Account 
Onder ‘Mijn Account’ ziet u het e-mailadres waarmee u uw mijnWML account heeft aangemaakt.
Is dit een oud e-mailadres en werkt deze niet meer? Dan wijzigt u deze via de knop ‘E-mail wijzigen’. Met de knop ‘wachtwoord wijzigen’ is het mogelijk een ander wachtwoord in te stellen.  

Financiële gegevens 
Daarnaast maken wij uw financiële gegevens voor u inzichtelijk. U bekijkt uw ontvangen facturen en het is mogelijk deze te downloaden. Ontvangt u geen termijnfacturen in verband met automatische incasso? Dan ziet u deze ook niet terug in mijnWML. U ziet in één oogopslag of u nog een openstaande factuur heeft. Via iDeal betaalt u een openstaande factuur. Dit is niet van toepassing als u automatische incasso heeft. Op deze pagina ziet u ook het adres/de adressen waarvoor u een watercontract bij ons heeft. Uw rekeningnummer en betaalwijze ziet u hier en zijn eventueel aan te passen.

Verbruik 
Wilt u graag uw verbruiksgegevens inzien? Bekijkt u dan het kopje ‘Verbruik’. Let op: om uw verbruiksgegevens te zien hebben wij twee meterstanden van u nodig. U geeft de meterstand door bij uw aanmelding en daarna jaarlijks voor de jaaropname. Ook als u een woning afmeldt bij ons, geeft u de meterstand door. 

Registreren? 
Via onderstaande video ziet u hoe u zich registreert voor mijnWML.   

Houd uw klantnummer, postcode en huisnummer bij de hand. Uw klantnummer vindt u onder andere op uw overeenkomst met WML en/of op uw jaarafrekening. Bedenk ook alvast met welk e-mailadres u zich wilt registreren. In onderstaande video ziet u stap voor stap hoe het aanmaken van uw account werkt.

Let op: Als u klant bent van WML heeft u niet automatisch een mijnWML account. Als u hiervan gebruikt wilt maken, registreert u zich hier apart voor.

Regel uw zaken zelf via mijnWML

U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiële waterzaken regelen.